Minder dan een maand

Hello there!

Ik dacht, laat ik ook nog een keer een blog schrijven terwijl ik nog in Nederland ben!

Vanochtend werd ik wakker en ik besefte ineens dat ik over 25 dagen al op het vliegtuig stap. Ik kan je vertellen dat het nu wel ineens erg snel gaat zeg! De koffer voor de handbagage is er gelukkig al en mijn ouders hadden nog een mega grote koffer boven op zolder staan. Dat is in ieder geval al geregeld! Het grootste probleem nu is: Wat kan ik allemaal in die 2koffers kwijt? Misschien is het een slim idee om dat eens uit te proberen voordat ik definitief mijn koffers inpak. Ik heb namelijk geen idee hoeveel er in die 2 koffers passen! Met name die grote koffer van mijn ouders. Voor mijn gevoel ga ik echt ruimte overhouden. Alhoewel, schoenen, jassen en truien nemen wel aardig wat ruimte in beslag....Hmm....Lastig.

De laatste 25 dagen ga ik vollop genieten van mijn tijd nog in Nederland. En natuurlijk met heel wat mensen afspreken. Al denk ik dat dat wel goed gaat.

Nou mensen, ik ga maar weer eens bezig met mijn kamer uitmesten. (Ja, dat moet helaas ook voordat ik weg ga). Maar ach, je moet het aan de positieve kant zien: Misschien vind ik nog wel wat leuks! Haha.

Greetings from ME.

Reacties

Reacties

Esther

Ik reis met je mee hoor! :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active